8. september 2021

Vilkår for Online Booking

Henvisninger fra din læge: Vi kan desværre ikke tilbyde behandling med tilskud fra Den Danske Sygesikring/Regionen, men du er naturligvis velkommen alligevel. Undersøg eventuelt, om du har en forsikring der dækker din behandling i stedet og om Sygeforsikring Danmark yder tilskud.

Bevilling fra forsikring: Har du modtaget et bevillingsbrev fra din forsikring bedes du medbringe dette ved den første samtale. Vær opmærksom på, om din forsikring dækker det fulde beløb eller om der blot er tale om delvis dækning. Uden dit bevillingsbrev er vi nødsaget til at fakturere dig det fulde beløb for samtalen. Vi samarbejder med samtlige forsikringsselskaber, men er du usikker på om der er dækning, så kontakt os telefonisk inden du bestiller tid.

Prescriba, Falck, PrimaCare og andre netværksselskaber: Det er ikke muligt at bestille tid online, hvis din sag kører via et netværksselskab som de ovennævnte. I det tilfælde skal dit forløb aftales direkte med netværksselskabet.

Afbud: Afbud bedes meddelt i så god tid som muligt og senest dagen før kl. 10.00 pr. telefon, mail eller sms, direkte til den pågældende behandler. Ved senere afbud og udeblivelse uanset årsag opkræves det fulde honorar.

Fakturering: Samtalen faktureres via mail umiddelbart efter afholdelsen. Opret gerne en gratis mail via protonmail.com således at fakturaen kan fremsendes krypteret.

GDPR: Oplysninger om dit forløb hos os betragtes som GDRP-følsomme informationer. Vi overholder GDPR retningslinierne og fører, opbevarer og destruerer journaler i henhold til disse.

Sygeforsikring Danmark: Vi samarbejder med Sygeforsikring Danmark, som yder tilskud i henhold til gældende vilkår se venligst Sygeforsikrings Danmarks hjemmeside.